Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Hola

Bienvenido de nuevo amigos y disculpen mi español ....
Escribo desde Italia. Saludos

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: cleardot.gif]" class="mycode_img" />

Bienvenido, amigo

Bienvenido amigo, es un placer tenerte entre nosotros This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 106554.gif]" class="mycode_img" />

Hola y bienvenido.

Bienvenido Progress!Un placer tenerte aqui.Espero que disfrutes del foro. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 90683.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 90683.gif]" class="mycode_img" />

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Bienvenido.

Pasa y ponte cómodo.

Disfruta del foro.

Claro che si amigos..Disfruto el foro

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesDe que parte de Italia eres, amigo?Napoli?

pokito mas adelante....Potenza Basilicata

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesPues VIVA LA ITALIA!y Cella,y Valobra,.... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 887922.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 887922.gif]" class="mycode_img" />

Bienvenido al foro!!!

Claro Teiste..Tengo che provar el CELLA

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesMagnifico jabon,como Valobra y P160!
Que jabones o cremas usas?

P160 para mi no sta bueno.........Meyor Proraso y Valobra

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesMe has dejado asi This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 351508.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 608202.gif]" class="mycode_img" /> Me gusta mucho el P160,pero Cella y Valobra mas.

ok Teiste..Saludos

Bienvenido al foro progress This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Posibles temas similares...
  Hola a [email protected] Started by Carol
15 Replies - 269 Views
Ayer, 09:20
Último mensaje: José M
  Hola y saludos Started by LeonardoD
17 Replies - 343 Views
13-07-2021, 21:48
Último mensaje: -JMBS-
  Hola a todos!! Started by capeche
20 Replies - 693 Views
03-07-2021, 18:12