Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Video, como empezar con el Afeitado Clásico

Pues nada, a ver que os parece este video, yo por mi parte lo que siento es envidia:

[flash=425,350:64x3sp8b]Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>
A ver quien descifra el jabón, brocha y maquinilla que utiliza. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 31975.gif]" class="mycode_img" />
Responder

El jabon y la brocha son de Art of Shaving,y la maquinilla parace una Merkur...es lo unico que me ha interesado del video.... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 331689.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 331689.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 331689.gif]" class="mycode_img" />

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
Responder

Humm, pues a mi el material me ha llamado la atención, pero la chica tiene un tiento (o 2). This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 232515.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesHabia una chica en el video? This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 25087.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 25087.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 567458.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 567458.gif]" class="mycode_img" />

Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 256452.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesJoer macho,es que quieres que me fije en todo,el jabon,la brocha,la maquinilla,la maroma... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 954203.gif]" class="mycode_img" />

Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 620504.gif]" class="mycode_img" />
Responder

La gracia habria estado en que la chica en vez de una maquinilla clásica, hubiera sacado una barbera. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 195275.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesY los pies le llegan a la nuca de correr tan rapido al tipo....

Responder

Posibles temas similares...
30-06-2020, 21:26
Último mensaje: FabianVaper
24-06-2020, 23:32
Último mensaje: Dr Dulcamara
22-06-2020, 02:15
Último mensaje: davidcdmx
  Aduanas con Canadá Started by caromire
9 Replies - 423 Views
16-05-2020, 00:07
Último mensaje: caromire