Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Fotografí­as para compartir.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: INnVvH1.jpg]" class="mycode_img" />
En Cantabria ya ha llegado el primer fin de semana de perros, 60 litros por metro cuadrado y temperaturas bajas, primeras nieves en Campoo.
Así que tarde de sofá, mantuca, tele y chimenea con bien de encina.
The following 6 users Like Elgranmansini's post:
   Citizito, jap314, JB 007, Luifer51, RisRas, sevilla512
Responder

Algunas de mi viaje a Los Angeles de esta pasada semana

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: EXiZDO7.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: ob2PLzW.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: jdwqQya.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 6asbSBJ.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 34Np0eN.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: hrp0bVt.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: LOxrb21.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: ldCkeNF.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: xi1uWNd.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: XuoKVe8.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 1KMRWLq.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: vvr2D1L.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: imX8Nur.jpg]" class="mycode_img" />

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
The following 7 users Like Teiste's post:
   ajra1307, Citizito, Elgranmansini, JB 007, Juan_Antonio, Luifer51, RisRas
Responder

FELICES FIESTAS A TODOS

Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them by Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them, en Flickr
The following 5 users Like Citizito's post:
   ajra1307, antxel, Elgranmansini, gnomo72, JB 007
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 22tQKa3.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: KW5zpoe.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: nHiJQdK.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: mesHegQ.jpg]" class="mycode_img" />
Santoña mi pueblo natal y donde me he criado hasta empezar la universidad, estos días de celebración con familia y estás maravillosas vistas.
The following 3 users Like Elgranmansini's post:
   ajra1307, Cartagena Field, Citizito
Responder

Si de niño me hubieran dicho que en el futuro iba ha haber norinales así me quedo flipao

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: IkKWsuK.jpg]" class="mycode_img" />
Hola, me llamo Iñigo Montoya
Tu mataste a mi padre, prepárate a MORIR
Responder

Algunas de mis ultimas fotos en Las Vegas y Utah

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: mg9SSpH.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 2WPaBxw.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: NvKJey4.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: av7QuD7.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: jtze9az.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 2TkgmEf.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 7kmwG6X.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: xH9Ah0K.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: NpbWRDU.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: xgUjPm4.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: zqLCuhg.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: JXcfUFM.jpg]" class="mycode_img" />

The following 8 users Like Teiste's post:
   Cartagena Field, Citizito, elseñor K, JB 007, LITRI, Lodrino, nihilista, RisRas
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: rWGRx9K.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: qtLVdII.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: sjUdwDv.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: PdXniWi.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: gXHzDty.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: eConX2g.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Xh20Omi.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: qpDYDhC.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: klUn6nW.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: pT0Z87E.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: qiuMSbi.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: s5D4j1l.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Sfuyglm.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: nb2z9gV.jpg]" class="mycode_img" />

The following 9 users Like Teiste's post:
   ajra1307, Cristian, elseñor K, fredyx, JB 007, LITRI, Lodrino, nihilista, RisRas
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: nAtjUSd.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: a4m3qCc.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: B0V7Fwy.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: DrwGvww.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Yr4nCFi.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: HNpKdi0.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: KQmelRo.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: ddtb1LM.jpg]" class="mycode_img" />

The following 8 users Like Teiste's post:
   ajra1307, elseñor K, fredyx, JB 007, LITRI, Lodrino, nihilista, RisRas
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 9MJ0FRo.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: bLWY56J.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 0bHHDTk.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Se5OZn0.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: COzlOie.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 27mCHKJ.jpg]" class="mycode_img" />

The following 10 users Like Teiste's post:
   ajra1307, Cartagena Field, elseñor K, fredyx, JB 007, jol6, LITRI, Lodrino, nihilista, RisRas
Responder

Unos paisajes preciosos Teiste gracias por compartir esa belleza en estos días que tenemos cuatro paredes y dos ventanas por las que mirar.
                                                                           Humor Afilado, pero nunca cortante.
Responder

Gracias amigo por darnos un poco de aire fresco y sol; se necesitan.
"Si eres capaz de hablar sin parar, al final te saldrá algo gracioso, brillante e inteligente"
Groucho Marx
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: GrEMd2d.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: lz3r2GP.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Y8u9MWE.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: uoRoaVw.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: RbksCTA.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: oMk3l6t.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: DFu5WSw.jpg]" class="mycode_img" />

The following 4 users Like Teiste's post:
   ajra1307, JB 007, LITRI, Lodrino
Responder

Gracias amigo por darnos ese espacio de libertad, aunque sea imaginario
"Si eres capaz de hablar sin parar, al final te saldrá algo gracioso, brillante e inteligente"
Groucho Marx
The following 1 user Likes ajra1307's post:
   Citizito
Responder

Anteayer ...
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: qq2YE4z.jpg]" class="mycode_img" />
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 5fFYhVz.jpg]" class="mycode_img" />

... y ayer.
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: kbthesT.jpg]" class="mycode_img" />
---
Donde hay un gran deseo no puede haber una gran dificultad (Maquiavelo)
Archivos: Herramientas & En venta & SOTD & Música & Película
El traductor habla por mi. Saludos, Pierpaolo
The following 5 users Like ischiapp's post:
   ajra1307, AlHoPa, LITRI, Lodrino, Macmody
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesDe concurso las de la puesta del sol
Groucho Marx
The following 2 users Like ajra1307's post:
   Citizito, ischiapp
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: OQkktk3.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: ljES7uQ.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: HkHjs3X.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: PdlXlil.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: d9QW6hz.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: i8Eg1VT.jpg]" class="mycode_img" />

The following 7 users Like Teiste's post:
   ajra1307, AlHoPa, Drastro, elseñor K, ischiapp, LITRI, Lodrino
Responder

Muy buena sèrie de fotos!
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Guapas fotos!!!!
The following 1 user Likes AlHoPa's post:
   ischiapp
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: EtpaTY3.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: iigORAN.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: dGHGTAY.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 2F5cFIp.jpg]" class="mycode_img" />

The following 5 users Like Teiste's post:
   ajra1307, AlHoPa, JB 007, LITRI, Lodrino
Responder

Guau!!! Cielo azul como te extraño
Groucho Marx
Responder

Posibles temas similares...
17-02-2018, 22:40
Último mensaje: Alejandro
  Reflex para empezar Started by turner40
13 Replies - 2,540 Views
20-12-2015, 15:57
Último mensaje: Filarmonico
30-08-2013, 16:21
Último mensaje: ivanzargg
  camara para un principiante. Started by oskar