Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Fotografí­as para compartir.

Cementerio de Sad Hill

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: kQUkiNu.jpg]" class="mycode_img" />
The following 3 users Like Gaztela's post:
   Lodrino, Macmody, old spice
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
No se como aguantas tanta presión..... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" />

"Si usted es capaz de temblar de indignación cada vez que se comete una injusticia en el mundo, somos compañeros"
The following 3 users Like Lodrino's post:
   Cartagena Field, LITRI, Maki
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Clasicazo , amigo

Viva Sergio Leone

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
The following 1 user Likes Teiste's post:
   Gaztela
Responder

A duras penas , mi hermano

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
The following 1 user Likes Teiste's post:
   Lodrino
Responder

Son guapos, pero a vecs chungos... es lo peor si se acostumbran ala casa de uno, como aqui lo spossum, vaya....

--------------------

Shave our Ships!!
Responder

Mimmmadre, son buenísimas! Parecen postales, amigo! This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Astonished Face" title="Astonished Face" class="smilie smilie_27" />
The following 1 user Likes ElReve's post:
   Himhotep
Responder

Posibles temas similares...
17-02-2018, 22:40
Último mensaje: Alejandro
  Reflex para empezar Started by turner40
13 Replies - 3,950 Views
20-12-2015, 15:57
Último mensaje: Filarmonico
30-08-2013, 16:21
Último mensaje: ivanzargg