Bienvenido, Únete al foro? Registro  
¿Qué brocha usa el actor Jorge Sanz?

¿Me lo parece a mí­ o es la "M E R C A T E J O N A"?

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: David_Trueba_pais_necesita_gente_muestre...idades.jpg]" class="mycode_img" />

Lo he visto en un artí­culo de "El Paí­s" -> Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them

¡Salud!
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 90683.gif]" class="mycode_img" />

P.D: Por cierto; de espumar no tiene ni remota idea el colega, ¿eh? This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 406970.gif]" class="mycode_img" />
_

"Once in a lifetime... " # # #
Responder

es una brocha del mercadona... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 571741.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Pero supongo,recien extraí­da del envase. Se le ven las cerdas como escarpí­as.
Responder

Además esta brocha está desapareciendo de los establecimientos Mercadona
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotespues sólo por el soporte vale la pena y mucho...yo tengo 3 soportes,las brochas... mis hijos This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 362862.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Sopla,la brocha del Mercadona!Ya es famosa! This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" />

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
Responder

dahp, que fintas haces....This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 406970.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Pues debe ser una pelí­cula de bajo presupuesto, brocha del drogadonay parece que no les ha dado ni para jabón decente y que espume...
Responder

Anda la leche que bueno This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 155420.gif]" class="mycode_img" />
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Ein? Es que ya no van a vender brochas en los mencabrona o que traerán otro modelo?

Por pura curiosidad (ojú que rostro le han sacao al antaño guaperas ochentero, jeje)
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Lo mí­o me ha 'costao' no pienses This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 865906.gif]" class="mycode_img" />

Bendito sea el botón "Previsualizar" This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 7567.gif]" class="mycode_img" />

¡Salud!
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 90683.gif]" class="mycode_img" />
_

"Once in a lifetime... " # # #
Responder

Posibles temas similares...
31-07-2021, 20:05
Último mensaje: GSVwetshave
  Que bonito es el amor . Started by Wanax
14 Replies - 351 Views
24-07-2021, 16:51
Último mensaje: Abraxas
02-07-2021, 15:37
Último mensaje: acoco