Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Hello from Phoenix, AZ USA

Hola mis amigos! Me llamo es Mateo!

I can actually read spanish better than I can type it! Good to be here and look forward to talking with you all!

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Bienvenido, pasa y ponte cómodo para disfrutar afeitándote.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> y bienvenido,Matthew!
Razor Emporium se sumaran a los vendedores del foro:os invitamos a que echeis un vistazo a su tienda online y los servicios que ofrecen:
Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them
Un placer tenerlos aqui en este foro.

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />
Bienvenido

Welcome This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> Bienvenido
Si luchas puedes perder, pero si no luchas estas perdido

Bienvenido, amigo This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 28685.gif]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 28685.gif]" class="mycode_img" />

Welcome to this forum. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Salu2.
Indesio.
cafeadictos.com, el foro del café.

dude! too many people is from USA in this forum. feeling like your house.

Hello and welcome This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 106554.gif]" class="mycode_img" />

Welcome!

Bienvenido!!!

Bienvenido a foroafeitado.

Bienvenido al foro

Bienvenido This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 28685.gif]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> y bienvenido!
Hello and Welcome!

Un cordial saludo desde Portugal!
Warm greetings from Portugal!
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 106554.gif]" class="mycode_img" />

Have a nice day

Bienvenido. Estupenda incorporación.
Wellcome here.

Welcome Mateo This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 694972.gif]" class="mycode_img" />

Posibles temas similares...
26-06-2020, 19:57
Último mensaje: Lawrencyus
  Hello from Germany Started by ChiefShaver
39 Replies - 1,231 Views
24-05-2020, 23:58
Último mensaje: Andresiky
  Hello! Started by ilkeronur
24 Replies - 588 Views
10-09-2019, 16:15
Último mensaje: PACO GALAN
10-12-2018, 21:45