Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Tarde de flores

Una tarde primaveral en Salt Lake City , Utah , con muchas flores.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 3QYMiK5.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: LABkEHD.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: BUwHTfL.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: cji5wyC.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: JgIpOQB.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: hQkEP6v.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: NULlLiV.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: f5FROma.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 6uWpQpJ.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: gh1QstX.jpg]" class="mycode_img" />

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
The following 8 users Like Teiste's post:
   Alejandro, carlosfergar, Dr Guillotin, fernandito, LITRI, PACO GALAN, Setent, Vesalio
Responder

Qué belleza, copón. Y por aquí todo más seco que el desierto del Gobi; sin agua y sin que se la espere.
----------------------------------------- 0 --------------------------------------

Salí­ sin ser notada, estando ya mi casa sosegada.
Responder

Vaya espectáculo This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>

Enviado desde la guarida del lobo
Yo me afeito la cabeza con navaja...
Responder

Por cierto, ¿esa maravilla de fotos que tanto me levantan la moral, las haces sólo con el móvil Teiste ? Thanks.
----------------------------------------- 0 --------------------------------------

Salí­ sin ser notada, estando ya mi casa sosegada.
Responder

Agregamos algunas mas,la estación de los colores no dura mucha tiempo.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: wsCPTZz.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: N1x9Zc1.jpg]" class="mycode_img" />
Yo solo sé que no sé nada.
Sócrates
The following 2 users Like Alejandro's post:
   Cartagena Field, Setent
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Vaya tulipanes , amigo

Responder

Gracias por compartirlas con nosotros. Belleza en estado puro.
Responder

Y si Teiste nos se ofende (no quiero robarle el hilo This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" />) acá van algunas más que tomé hoy

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: FgRjZNS.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: bKUUVQT.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Uw2ools.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 95wZ50c.jpg]" class="mycode_img" />
Sócrates
The following 2 users Like Alejandro's post:
   Cartagena Field, Setent
Responder

Preciosas fotos amigo Alejandro

Responder

Gracias Teiste. Los inviernos en Canadá son largos. No es el frió lo que me molesta sino la falta de luz y la monotonía del blanco y gris.
Fue una buena idea abrir este hilo, los colores reconfortan un poco.
Sócrates
Responder

Posibles temas similares...
22-12-2015, 11:02
Último mensaje: Iñaki
02-05-2012, 00:07
Último mensaje: dahp

Usuarios navegando en este tema:
1 invitado(s)

Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB