Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Masajes y sus distintos tipos

Tok Sen massage therapy, masaje con golpes de maza y cincel de madera, es un ritual en el norte de Tailandia.

Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them

Son dos cosas, masaje tailandes (desde el inicio) y masaje de martillo Lanna Tok Sen (a partir del minuto 3:00)

Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them

Masaje tailandes (desde el inicio) y masaje de martillo Lanna Tok Sen (a partir del minuto 1:18)

Masaje Lanna Tok Sen Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them
Responder

Muy interesante This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Smile" title="Smile" class="smilie smilie_1" />
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/> no son de mi gusto... Dónde esté un buen masaje occidental..

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Responder

Usuarios navegando en este tema:
1 invitado(s)

Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB