Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Hola de los Estados Unidos

Saludos, soy miembro de algunos foros de afeitado y otros Teiste me invitó a mi puesto de afeitar de las imágenes de dí­as aquí­. Espero con interés la lectura de sus mensajes. He usado 'traductor Google', ya que no puede leer muy bien el español por lo que si el texto no es correcto, pido disculpas de antemano.

Gary

Bienvenido Gary! :-)

Welcome Gary,a pleasure to have you here and enjoy your SOTD pics!
Bienvenido Gary!Un placer tenerte con nosotros y disfrutar de tus fotos del afeitado del dia!

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Welcome!

Welcome my friend to foroateitado. Regards

Welcome Gary. Kind regards.

Welcome Gary.

Best regards from Spain

Welcome from Barcelona! nice to get international people!

Welcome to this forum, hope you post something more than daily photographs. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Salu2.
Indesio.
cafeadictos.com, el foro del café.

Welcome Gary!

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Wellcome.

Bienvenido a foroafeitado Gary.

Welcome This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".

Saludos. Bienvenido por aquí­.

Hi ecosese. I also and begun to frequent English forums and I use google translate. don't worry little by little we understand
Si luchas puedes perder, pero si no luchas estas perdido

Welcome men.

Enjoy in this house.

Regards

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 28685.gif]" class="mycode_img" />

my english is very bad, but a one note y now speeck you. welcome to foroafeitado

Viva el This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 718156.gif]" class="mycode_img" /> traslate.

Bienvenido/ Welcome This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Smile" title="Smile" class="smilie smilie_1" />

Hola Gary, Bienvenido

Posibles temas similares...
  Hola de nuevo. Started by Erick
17 Replies - 302 Views
25-02-2021, 21:00
Último mensaje: Robert7
  Hola Started by woper
14 Replies - 151 Views
25-02-2021, 04:11
Último mensaje: Alejandro
  Hola mundo! Started by keirol
20 Replies - 272 Views