Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Compras de Mayo 2020

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: TuAzXu4.jpg]" class="mycode_img" />
The following 13 users Like Maki's post:
   Bercero76, davidcdmx, fmalpartida, fredyx, jap314, JJ Marwan, JMA75, Kike, LITRI, old spice, Sybarite54, tiodie, Valerin
Responder

Ese jabón de Carrefour me suena de algo..... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Angel" title="Angel" class="smilie smilie_10" />
                                                                           Humor Afilado, pero nunca cortante.
The following 3 users Like fredyx's post:
   Cartagena Field, Maki, tiodie
Responder

Mi primera Yaqi, la Sagrada Familia y una Omega sintética compradas a un compañero con un pastilla Tabac de regalo. También un AS de Adolfo Domínguez que no conocía, pero no pude resistirme.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: viX2eB2.jpg]" class="mycode_img" />
En boca cerrada no entra espuma
The following 10 users Like Enzo1's post:
   Bercero76, fredyx, jap314, JJ Marwan, JMA75, Kike, Maki, Noctu, old spice, tiodie
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Smile" title="Smile" class="smilie smilie_1" /> Por eso ha caído , por eso This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="2thumbsup" title="2thumbsup" class="smilie smilie_30" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Hot" title="Hot" class="smilie smilie_37" />
The following 1 user Likes Maki's post:
   fredyx
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesDime argooo cuando lo pruebes a ver qué te parece...
The following 1 user Likes fredyx's post:
   Maki
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Ahora estoy gastando una pastilla de Magno La Toja que contiene tallowate y lanolina todavía me queda un poco para gastarla, en realidad el jabón carrefour ya lo había probado pero en este modelo me gusto mucho en su día, es un jabon barato con Tallowate como a mi me gusta :
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: vA2Yu3z.jpg]" class="mycode_img" />
The following 3 users Like Maki's post:
   Bercero76, cuarentonovato, fredyx
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesTú si que sabes, cualquiera de las tres versiones, incluido el de ruibarbo con aceite de almendras, son buenos jabones de tocador. Y pasan con nota los análisis de INCI Beauty.
The following 1 user Likes fredyx's post:
   Maki
Responder

Le da sopas con ondas a muchos pre afeitado que hay en el mercado y lo mejor de todo por cuatro duros... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Thumbs_up" title="Thumbs_up" class="smilie smilie_63" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Beer" title="Beer" class="smilie smilie_116" />
The following 1 user Likes Maki's post:
   fredyx
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: zZKvlHP.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

me huele a primor ... justo hoy he pedido casi lo mismo ...  This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" />
Responder

Otra gorrinilla turca de 24 o 25x55mm:
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: Ov8h6Y9.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: zEVoPVU.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

Hace tiempo que no pasaba por el foro. Aprovechando que me quedaba sin cuchillas he ampliado mi estantería  This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" /> :

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: QbnYgK3.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: elCq6wk.jpg]" class="mycode_img" />

No me he podido resistir y ya la he catado. Después de dos enjabonados para quitarle el olor a cuadra (cosa que no he conseguido del todo) y las impresiones son que es MUY suave, pero muy muy tragona, comparada con mi semogue soc de cerda. El jabón bien, aunque con poco aroma. Y el serum para la barba fantástico.

A ver como se desarrolla en estos días.
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: iHXAe9i.jpg]" class="mycode_img" />
Lo siento, no hablo español.
Responder

Blackland Blackbird

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: RF8BGyF.jpg]" class="mycode_img" />
En boca cerrada no entra espuma
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: vDh9Ue8.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

Procedente de Yourshaving, este pequeño alijo creo que va a dar muchas alegrías. La Zenith es chulísima y tiene un pelo que promete mucho. El resto, una loción que probé hoy y recomiendo totalmente, y un arsenal de cuchillas Rapira y Personna. Gillette NO This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" /> .

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: zmqncpq.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: EN0pTH6.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 87d4mce.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

la verdad que la maquinilla es una belleza
The following 2 users Like davidcdmx's post:
   Enzo1, Gargola
Responder

Al final te decidiste por la Zenith!! Ya contarás
Responder

Posibles temas similares...
  Compras de Septiembre 2020 Started by Moncho
199 Replies - 11,573 Views
Hace 3 horas
Último mensaje: davidcdmx
19-09-2020, 19:23
Último mensaje: Xavieiro
  Compras de agosto 2020 Started by gnomo72
196 Replies - 19,141 Views
01-09-2020, 22:42