Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Avistamientos julio

Empiezo yo.

#Aliexpress € 3,47 30%OFF | Professional Men's Shaving Brush with Wooden Handle Barber Salon Men Facial Beard Cleaning Device For Men Face Cleaning
Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them

Puede ser que sean las que recomendaba fredyx en un video?
The following 2 users Like creepingdeath's post:
   FabianVaper, rreynoso
Responder

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: 6KptbyZ.png]" class="mycode_img" />

Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them
The following 3 users Like oswjim's post:
   Bizoo, FabianVaper, Noctu
Responder

Marca Amazon - Solimo RightFit3 8 recambios - compatible con Mach3.

The following 3 users Like Noctu's post:
   creepingdeath, Marcpi, Setent
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Llegar y caer
Ya he encargado una
Responder

Lo comparto por la coña del nombre:

The following 1 user Likes DonDraper's post:
   Setent
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Efectivamente, no tienen unas fibras Top, pero como brochas de viaje están muy bien!!
                                                                           Humor Afilado, pero nunca cortante.
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesNo sé por qué lo dices....
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: m3lnOzM.jpg]" class="mycode_img" />
The following 1 user Likes fredyx's post:
   rreynoso
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesLas vi en unos de tus vídeos.
He visto unos cuantos. Enhorabuena. Youtuber
The following 1 user Likes creepingdeath's post:
   fredyx
Responder

Pues parece que lo hay para Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them
Saludos y mucho ánimo compañeros

La diferencia del Afeitado moderno al tradicional es como viajar por autopista y nacional ,al principio vas más rápido y pagas los peajes y en el segundo vas mas lento pero disfrutamos y apreciamos el viaje.
The following 2 users Like PACO GALAN's post:
   ÁngelH, oswjim
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesGracias compañero!!
Responder

joer!!! 7 libras + 10 de envio ... ya dice el dicho q chocho barato no hay
The following 4 users Like oswjim's post:
   Alejandro_ConFilo, Cartagena Field, elseñor K, rreynoso
Responder

Se sabe algo del aroma?
The following 2 users Like Moncho's post:
   Alejandro_ConFilo, ÁngelH
Responder

a pescado
The following 5 users Like oswjim's post:
   ajra1307, creepingdeath, elseñor K, FabianVaper, Moncho
Responder

Alguien la tiene?

Responder

Cara me parece para una Parker con cabezal de zamak..
The following 2 users Like fredyx's post:
   jlayu, Moncho
Responder

Hoy un par de geles Palmolive con aroma a higos. No está mal, aunque algo suave.

Y un pack de cuatro cervecitas checas Pilsner Urquell con jarrita de vidrio en forma de tonel. Que no solo de afeitarse vive el jombre.
Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesParece metiendo lupa que es un jabón al menos hecho en Ghana por (al loro) la empresa CHOCHO Industrial Company Limited.

Está claro que por allí no es lo mismo que aquí.

Y me reía yo hoy por el gel con aroma a higo. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/>

Enviado desde mi muchihojas 'StarTrek Limited Edition' mediante Papatalk

Un Martini con Floïd. Mezclado, no agitado, por favor.
The following 2 users Like Alejandro_ConFilo's post:
   FabianVaper, Setent
Responder

Se viene

#Aliexpress € 4,07 30%OFF | Mini Short Safety Razor Handle Razor Handlebar Razor Non-slip Handle Stainless-steel Razor Handlebar Shaving Handle Men Shaving
The following 2 users Like creepingdeath's post:
   FabianVaper, fredyx
Responder

Me está tentando mucho ... ¿Qué me contais de ella?

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="[Imagen: cool-water-hombre.jpg]" class="mycode_img" />

The following 1 user Likes gnomo72's post:
   jap314
Responder

Un must have como dicen. A mi me encanta, y por el precio más.
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".
The following 2 users Like sixcho's post:
   gnomo72, jlayu
Responder

Gracias amigo ... Hoy a la mañana lo más seguro es que caiga ...
The following 1 user Likes gnomo72's post:
   creepingdeath
Responder

Posibles temas similares...
Hace 21 minutos
Último mensaje: José Emilio
19-09-2020, 19:23
Último mensaje: Xavieiro
  Avistamientos agosto. Started by Noctu
71 Replies - 5,846 Views
01-09-2020, 14:33
Último mensaje: Moncho