Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Análisis: Taconic Bay Rum Soap

Aquí os dejo el análisis de este curioso jabón palmitico translúcido 100% sódico.
Ingredients:
Coconut Oil, *Palm Oil, Safflower Oil, Olive Oil (Grade A extra virgin), Castor Oil, Glycerin (kosher, of vegetable origin), Hemp Seed Oil (unrefined), Purified Water, Sodium Hydroxide (saponifying agent), Sorbitol (moisturizer), Bentonite clay (humectant), Sorbitan oleate (emulsifier), Soybean protein (conditioner), Wheat Protein (conditioner), Fragrance Oils

Links in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them
                                                                           Humor Afilado, pero nunca cortante.
The following 4 users Like fredyx's post:
   Lodrino, Moncho, old spice, Ramon_Caratejon
Responder

Buena revisión, Fredyx, ya sé qué no comprar This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Big Grin" title="Big Grin" class="smilie smilie_4" /> , entre otras cosas porque tengo de vegano lo que de mullah This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Wink" title="Wink" class="smilie smilie_2" />
The following 2 users Like Ramon_Caratejon's post:
   fredyx, NideBari
Responder

Buen análisis. Coincido contigo. Lo mejor el aroma que tiene, lo peor que me producía picores y eso que no soy susceptible de que los jabones que a muchos les dan picores como MDC o La Toja me los produzcan.
The following 1 user Likes Moncho's post:
   fredyx
Responder

Buena revisión. Me quedo sobre todo con lo de la protección justita.
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".
The following 1 user Likes sixcho's post:
   fredyx
Responder

Posibles temas similares...
Hace 11 horas
Último mensaje: Moncho
11-06-2020, 00:40
Último mensaje: Kike
07-05-2020, 20:20
Último mensaje: Belfont
16-04-2020, 04:09
Último mensaje: Teiste