Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Compras de agosto 2020

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: img_2105.jpg]" class="mycode_img" />

Un asentador Proyet, de tamaño útil 6x42 cm.
Se nota la gran calidad del cuero y el excelente trabajo del artesano. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Clap" title="Clap" class="smilie smilie_43" />
"Todo afeitado encierra también su filosofí­a."
William Somerset Maugham
Responder

Han llegado los refuerzos.
Me olvidé de añadir a la foto un champú Myrsol.
Excepto el Mentolado Vigoroso de Floid, el resto (incluido el champú) está comprado en Gifts and Care.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: vncyMwu.jpg]" class="mycode_img" />
Abrazos a ellos, besos a ellas.
The following 11 users Like BCNcarlos's post:
   elseñor K, fmalpartida, Gaztela, jap314, JJ Marwan, Kike, Marcpi, Matdan, Moncho, Sinfuselaje, tiodie
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Buenísimo ese Haslinger. Buena compra
The following 3 users Like Gaztela's post:
   BCNcarlos, fmalpartida, Moncho
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Pues sí, precisamente esta tarde lo he usado.

De los cuatro o cinco que tuve, este es el que más me gusta con diferencia. No creo que lo regale como hice con los otros.
The following 3 users Like Moncho's post:
   BCNcarlos, fmalpartida, Gaztela
Responder

Aún no lo he probado, pero oler, huele bien. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Smile" title="Smile" class="smilie smilie_1" />
Abrazos a ellos, besos a ellas.
The following 1 user Likes BCNcarlos's post:
   Gaztela
Responder

Una oferta muy interesante, hace unos días en DruniThis image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: YVD4cCf.jpg]" class="mycode_img" />
Salud y animo desde Granada
The following 9 users Like Guillegaz's post:
   Bizoo, elseñor K, fmalpartida, Gaztela, jap314, Kike, Lodrino, Matdan, tiodie
Responder

Compra innecesaria pero me hizo ojitos esta R89 Black....This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: pc1RWrL.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 6wBnYo7.jpg]" class="mycode_img" />
The following 11 users Like elseñor K's post:
   AlHoPa, Bizoo, fmalpartida, Gaztela, jap314, Kike, Lodrino, Marcpi, Matdan, Moncho, oswjim
Responder

2 x 1 hoy por ser el último día de Agosto ...

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 47924f556c5540937b178d1d667b6956o.jpg]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 6683d9fbd57810b049f1506f6c768aafo.jpg]" class="mycode_img" />
The following 7 users Like gnomo72's post:
   elseñor K, fmalpartida, Hadioread, jap314, Kike, Lodrino, Matdan
Responder

A mí me pasó lo mismo This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Angel" title="Angel" class="smilie smilie_10" />
The following 1 user Likes Moncho's post:
   elseñor K
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesNo te arrepentirás. Tengo la Muhle R89 descansando desde que compré la gillette esa

Enviado desde mi SM-M315F mediante Tapatalk
The following 1 user Likes José Emilio's post:
   Moncho
Responder

Tengo seis maquinillas con cabezal 89 que tendrán que vérselas con las dos Gillette This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Tongue" title="Tongue" class="smilie smilie_5" />
The following 1 user Likes Moncho's post:
   elseñor K
Responder

Recibida ayer This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Cool" title="Cool" class="smilie smilie_3" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 7F8ldZZ.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesEs una preciosidad

Enviado desde mi Mi MIX 2S mediante Tapatalk
The following 1 user Likes Helion21's post:
   dezmo
Responder

Gracias compañero, le echaré un vistazo.
Cuando el afeitado deja de ser una guerra y se convierte en todo un placer.
Responder

Fantástica!

Saludos desde Santa Rosa, CA
The following 1 user Likes fmalpartida's post:
   dezmo
Responder

Jooooder, donde vas sin detergente jajaja

Oferta y familia numerosa. No veas el tute que lleva mi lavadora y secadora.
Responder

Posibles temas similares...
  Compras Abril 2021 Started by Gaztela
116 Replies - 7,207 Views
Hace 35 minutos
Último mensaje: Kanala
  Compras de Marzo 2021 Started by Dr Dulcamara
223 Replies - 18,951 Views
31-03-2021, 16:51
Último mensaje: ischiapp
  Compras Febrero 2021 Started by Matdan
149 Replies - 18,425 Views