Henson Shaving AL13 |
I've made a little review of Henson Shaving AL13 Mild.
Posted on FB, because It's multi-language. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Wink" title="Wink" class="smilie smilie_2" />
---
Donde hay un gran deseo no puede haber una gran dificultad (Maquiavelo) Archivos: Herramientas & En venta & SOTD & Música & Película El traductor habla por mi. Saludos, Pierpaolo
After the shave battle with my champion FrankenRazor PP1489, the Henson AL13 Mild is almost there.
With some time It'd be my new standand as efficiency. But I do not like some details, as the not-so-easy cleaning process. And the US only distribution, being me in EU. I can not find even the "dual tone" version in US shop. More details in the FB, because It's easier for me to explain in my language ... and you can read in your.
---
Donde hay un gran deseo no puede haber una gran dificultad (Maquiavelo) Archivos: Herramientas & En venta & SOTD & Música & Película El traductor habla por mi. Saludos, Pierpaolo
elseñor K
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="51" title="51" class="smilie smilie_113" />
---
Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
I have been in that web site and they are selling the mild version, however shipping costs to Spain are 17.95€, too expensive at least for me. Regards. "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
Hi ischiapp ,
I have a doubt about what element of the razor does the aggression. I try to explain: - Tatara razors have different plates with different blade gaps, but they also have different top cases (masamune and nodachi) that increase the blade exposure. - The Game Changer, from Razor rock, have plates with different blade gap, however the plates are the same. Do you know in which case is Henson? I mean, are the top case the same in the mild and medium version? Regards. "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotesNo, different.
Main reason because an adjustable is good for beginners, but not the best razor.
---
Bueno,
pues no he podido resistir a la tentación ... y mañana me llega la Henson Medium en color plata. La iré probando a ver si cumple las espectativas creadas. SalU2. Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
Ea, pues ya llegó.
Me ha venido con las Astras verdes en la Henson y unas Rapiras, cortesía del proveedor. Ahora a esperar a que me crezca la barba, This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock them/> SalU2This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 430ea6c921385a4a62d734dab3a12973.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: d00063aabaffd204f3d9f796846c63a8.jpg]" class="mycode_img" />This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: dc2fae84959363c06febfa37fa67836c.jpg]" class="mycode_img" /> Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
Que chulada de maquinilla. Que la disfrutes lo antes posible.
¡Razornablemente afeitado!
En estos días la probaré a ver si le cojo el punto pronto.
A propósito, a mí me ha salido por 54€, con código de descuento, pero en la página de Henson la han subido de 49$ a 69$. Según tengo entendido, es para tener un mayor margen que invertirán en más innovaciones afeitariles... ¿Nos lo creemos? SalU2 "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
Marcpi ,
Si estás pensando en conseguir una, ahora es el momento y aprovecha el precio actual de los comercios españoles que tengan stock, ya que la siguiente remesa podría irse entre 70 y 80€. SalU2. Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk "Todos tenemos dos vidas. La segunda empieza cuando nos damos cuenta de que tenemos solo una." Confucio.
|
Posibles temas similares... | |||||
16-03-2021, 16:56
Último mensaje: Teiste |
|||||
Carbon shaving CO maquinila de afeitar : primeras impresiones
Started by Teiste
48 Replies - 7,169 Views
28-12-2020, 21:31
Último mensaje: DonDraper |
|||||
12-08-2020, 10:04