Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Anchoas

Pues eso, uinas anchoitas del cantabrico que me mando mi Mama....

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: deqw7qV.jpg]" class="mycode_img" />

deliciosas!

Vendran mas je je

--------------------

Shave our Ships!!
The following 7 users Like fernandito's post:
   Cartagena Field, elseñor K, Jotagus, Lodrino, qlmolino, sevilla512, Sinfuselaje
Responder

Cómo se cuidan Vds. los de las antípodas This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Clap" title="Clap" class="smilie smilie_43" />
----------------------------------------- 0 --------------------------------------

Salí­ sin ser notada, estando ya mi casa sosegada.
The following 1 user Likes Cartagena Field's post:
   fernandito
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
En este caso me cuidan (mi queridisima madre This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Heart" title="Heart" class="smilie smilie_16" /> ).
Aqui se pueden conseguir anchoas buenas tambien, pero con lo animales que son los canguros... no merece la pena para los preios que piden, cuand no sabes cuantos meses llevan las latas a la intemperie a temperatura ambiente....

De-Li-Cio-Sas je je

--------------------

Shave our Ships!!
The following 1 user Likes fernandito's post:
   Cartagena Field
Responder

Usuarios navegando en este tema:
1 invitado(s)

Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB