Bienvenido, Únete al foro? Registro  
Lo hice! - I did this!

Hice una pregunta aquí­: badgerandblade.com/vb/showthread.php?t=188303

y tengo algunos comentarios muy apreciada y opiniones.
Pensar bien sobre el tema que finalmente decidió que, era el nudo original y todo, pero no quedó satisfecho con la sensación durante su uso y que tuvo que ser sustituido por la sensación agradable de puntas suaves y la alegrí­a de ver un cepillo hermosa .

Debo admitir, que me senté con las tijeras en la mano durante varios minutos antes de cortar el pelo que haya quedado, y sentir al mismo tiempo hacer que no era bueno.
Sin embargo, después de ver el resultado final, la sonrisa apareció de vuelta y no me he arrepentido de un minuto desde entonces.

Así­ que sin más comentarios les presento el cepillo antes, durante y después de la restauración con un 20 mm TGN Silvertip grado A.

---

I asked a question here: badgerandblade.com/vb/showthread.php?t=188303

and I got some much appreciated feedback and opinions.
Thinking well about the issue I finally decided that; it was the original knot and all, but I was not quite satisfied with the feel during use and that had to be replaced by the nice feeling of soft tips and the joy of watching a beautiful brush.

I must admit, I did sit with the scissors in my hand for several minutes before I cut the hairs off, and the feeling while doing it wasn't good.
However, after seeing the final result, the smile came right back and I haven't regretted it for a minute since.

So with no further comments I present the brush before, during and after restoration with a 20 mm TGN Silvertip grade A.

Antes de
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: Victoria%20b.JPG]" class="mycode_img" />

Restauración
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: restore.jpg]" class="mycode_img" />

Final
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: restore-06A.jpg]" class="mycode_img" />

Inaugural del afeitado será este próximo fin de semana This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 865906.gif]" class="mycode_img" />
Lo siento si mi español no es bueno, pero estoy usando un traductor.
Responder

Muy bonita te ha quedado!!

Que la disfrutes!
Valobra sapone per barba
Responder

Very nice. This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" />

Salu2.
Indesio.
cafeadictos.com, el foro del café.

Oh man!LOOKS GREAT!!!! This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" />
AMIGO,SE VE GENIAL! This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" />
have you tried it?The silvertip grade A its great.La has usado?El silvertip clase A es fantastico.

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.
Responder

Way to go!
You can't have everything. Where would you put it? -- Steven Wright
Responder

Superb Sí¸ren, you can be proud, puedes estar orgulloso
Responder

Felicidades, te ha quedado de lujo! que la disfrutes amigo.
You! Yes, you! Stand still laddy!
Responder

MUy bonita, desde luego un gran trabajo, si señor.
Responder

Te a quedado una brocha muy bonita, toda una brochaza
Responder

Buen trabajo, si señor.
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".
Responder

Que la disfrutes! ya nos contarás que tal te va con ella This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 187413.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Nice job on that brush! It could be an interesting project to choose a head and make a travel body (maybe one where you could screw the head on after use and well ventilated for proper drying, in teka wood or something similar)
Responder

Muchas gracias Señores This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 446151.gif]" class="mycode_img" />

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes

Sí­, he probado el grado A antes, de hecho tengo un par de gemelos (de 20 mm de nudo en la clase A)

Yes, I have tried the Grade A before, actually I have a pair of twins (20 mm knot in grade A)

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: twins.jpg]" class="mycode_img" />
Responder

Y aquí­ el brocha en plena floración

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: bloom.jpg]" class="mycode_img" />
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 811338.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 811338.gif]" class="mycode_img" /> This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 811338.gif]" class="mycode_img" />
Responder

Preciosa shm!

¿Qué tal te funciona?
Valobra sapone per barba
Responder

Quotes in this message are blocked to guests. Please Login or Register to see the quotes
Es perfecto para mí­.
El loft es 50,5 mm y The Golden Nib nudo es grande, densa y suave.
Responder

Preciosa brocha Soren. Ese nudo es realmente muy recomendable. Yo disfruto uno en una brocha recuperada y me da muchas satisfaciones.
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 666688.gif]" class="mycode_img" />
Responder

one more time.

Very nice work Soren..
Responder

Nice and beautiful job
Responder

¡Un gran trabajo! Sí­ señor. Enjoy it!:bravo:
Responder

Usuarios navegando en este tema:
1 invitado(s)

Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB