Bienvenido, Únete al foro? Registro  
eTom-Presentación

Hola,
this is the third shaving-forum, I joined.
Here I met a lot of friends from SRP.
In this time I only can post articles in English (or German).But I still learning.
My favorized razors are my Wade & Butcher's and some Thiers-Issard.
Of course I also have some Filarmonica, I got from a member of this forum.
Let's rock!
Regards
Tom

"In a world of compromise- some don't!"-Slogan by H&K

My friend:Hertlizh Wilkommen!Its a pleasure to have you here with us and enjoy your shaving pics!
Mi amigo:Bienvenido!Es un place tenerte con nosotros y disfrutar de tus fotografias de afeitado!

Yo no tengo idea de nada y , además , puedo demostrarlo.

Bienvenido, welcome! gracias por las fotografí­as de Muhle!

Wilcommen This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />

Saludos y bienvenido, pasa y ponte cómodo, para cualquier duda que te surja ya sabes, usa el buscador, a buen seguro encontrarás respuesta a tus problemas y si no... ya sabes pregunta y verás que pronto te queda todo clarito, clarito, cuantanos tus experiencias y ante todo... no te cortes!
You! Yes, you! Stand still laddy!

Bienvenido.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> Bienvenido.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" /> Y bienvenido!
Un cordial saludo desde Portugal!
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 106554.gif]" class="mycode_img" />

Hello and welcome!
Warms greetings from Portugal!
This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 106554.gif]" class="mycode_img" />

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />
Bienvenido eTom. ¿Desde qué ciudad escribes?
Saludos desde Madrid.

Glauchau, Saxony
"In a world of compromise- some don't!"-Slogan by H&K

Welcome to the forum.
-------------------------------------------------------------------
"Bebo para hacer interesantes a las demás personas".

Hi, Tom, nice to meed you.

See you,
Llan

.

Hola eTom, bienvenido a foroafeitado.

This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 632634.gif]" class="mycode_img" />
Bienvenido.

Welcome eTom, It's a pleasure to have you here!! This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themloading="lazy" alt="[Imagen: 28685.gif]" class="mycode_img" />

Welcome my friends. Pasa y comparte tus experiencias con nostros. Se bienvenido. Regards.

Welcome!!!

Bienvenido.

Willkommen! Ich hoffe du magst dieses Forum visitieren.

PS: I am learning German, I hope this wasn't too bad... This image is blocked to guests. Please Login or Register to unblock itLinks in this message are blocked to guests. Please Login or Register to unblock themalt="Tongue" title="Tongue" class="smilie smilie_5" />

Welcome to this forum.

Salu2.
Indesio.
cafeadictos.com, el foro del café.

Posibles temas similares...
  Presentacion Started by albpeba
11 Replies - 117 Views
Hace 6 horas
Último mensaje: Alejandro
17-04-2021, 22:21
Último mensaje: antxel
  Presentación Started by GuntyBldo